23.03.2017

Powrót/przeprosiny?

Witam serdecznie, po bodajże dwuletniej przerwie. Wiem, zabłysnęłam. Dodałam prolog i zniknęłam. To nie tak, że bez powodu. Porzuciłam bloga i pisanie na rzecz wyjazdu do Anglii i zarobienia na życie. Teraz wróciłam do Polski i przypomniałam sobie dlaczego wyjechałam ;) Dzisiejsza rozmowa o pracę skończyła się, gdy zaproponowano mi 5 zł/h i 7 zł/h jak już się nauczę. Śmiech na sali! 
Pieniądze mam, na krzyk pracy nie potrzebuje, więc zabrałam się za pisanie i przeglądanie ofert na spokojnie. Mam gotowy rozdział pierwszy, zaczęłam drugi. Od dawna niczego nie napisałam, a już w ogóle po polsku, więc proszę o wyrozumiałość. Op*erdol za nieobecność przyjmę na klatę, żeby nie było!
No, to zapraszam do czytania, wstawię od razu rozdział pierwszy. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze czyta te moje wypociny :o
Pozdrawiam, 
Nieznajoma ;) i spóźniona :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, więc nawet jeśli nie chcesz publikować swojej opinii, po prostu daj mi znać, że jesteś :)