26.03.2018

:)

Witam, witam, wpadam szybko tylko coś ogłosić. Blog nie umarł, ja po prostu nie mam teraz czasu :( Rozdział pojawi się po 6 kwietnia, bo do tego czasu muszę się skupić na innych rzeczach, ale potem ruszam pełną parą i robię sobie przerwę od samorozwoju ;) Wiem, że ostatni rozdział nie był najlepszy, ale też chyba nie miał być. W pewnym momencie chciałam rzucić to i najlepiej zacząć od nowa, ale to bez sensu. Coś już tu osiągnęłam, teraz pora na wyjaśnienia, trochę więcej postaci, których nie było dużo, a jednak każdy chce je zobaczyć. Mogę obiecać, że się pojawią i to już w przyszłym rozdziale, dlatego mam nadzieję, że jeśli nadal ktoś tu zagląda to z chęcią przeczyta i będzie zadowolony. 
Tak czy siak, dobranoc, dobry dzień (kto kiedy czyta) i do następnego.
Do zobaczenia dzieciaczki :d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, więc nawet jeśli nie chcesz publikować swojej opinii, po prostu daj mi znać, że jesteś :)